Niko Saariselta raju ratkaisu!

Niko Saarinen lopettaa suositussa NRJ:n aamushow’ssa.

Radiojuontaja ja realitytähti Niko Saarinen on tehnyt ison päätöksen. Saarinen kertoo jättävänsä NRJ:n Saarinen Shöyn, jota hän on juontanut yhdessä Niko Nousiaisen ja Mari-Prinsessan kanssa.

Saarisen viimeinen lähetys kuullaan tämän viikon perjantaina 26.6.

– Mä olen päättänyt jättäytyä aamuradiosta pois, Saarinen kertoo NRJ:n somevideolla.

Lue myös: Niko Saarinen jyräsi taas voittoon RadioGaalassa – nyt tuli suora avautuminen: ”Se kuului mulle”

Päätöksen taustalla ei Saarisen mukaan ole mitään draamaa juontajakollegoiden kanssa. Hän kertoo, että studiossa on ollut hauskaa, mutta aamuradio on alkanut tuntua raskaalta.

– Must tuntuu, että tää aamuradio on ottanut multa enemmän mitä se on nyt antanut, Saarinen sanoo.

Saarinen kokee myös olleensa radiossa ”jatkoajalla”.

Me Naisten mukaan Saarinen haluaa jatkossa enemmän aikaa myös omalle elämälleen. Hän kaipaa vapaa-aikaa, ja tilaa myös rakkaudelle sekä rakkauselämälle.

Saarinen on palkittu neljä kertaa vuoden radiojuontajana.

Lue myös: Seiska: Näin paljon rahaa Niko Saarinen takoo nyt!

Kommenttiosio

Heräsikö ajatuksia? Kerro mielipiteesi. Tutustu kuitenkin sääntöihin.

guest
1 Kommentti
Jännittävä leijonatar1
Jännittävä leijonatar1
11 minuuttia sitten

Tämä henkilö kun näkyy tai kuuluu,niin kanava vaihtuu…

Lue seuraavaksi

SUOSITTUA
TUOREIMMAT

Uusimmat kommentit