Erna Husko tanssahteli Kalasatamassa palotalon edessä ja vitsaili grillistä – Nyt tuli radikaali käänne!

Erna Huskon kohuvideo katosi nopeasti Instagramista.

Peppukuningatar Erna Husko on joutunut rajun kritiikin kohteeksi tuoreen somevideonsa vuoksi.

Husko julkaisi sunnuntai-iltana Instagramissa ja Tiktokissa videon, joka oli kuvattu Helsingin Kalasatamassa. Taustalla näkyy kerrostalo, jossa syttyi lauantaina 23. toukokuuta raju tulipalo. Talon edustalla välkkyvät pelastusajoneuvojen valot.

Lue myös: Matias Petäistö ja Erna Husko kuumissa yhteiskuvissa: ”Kohta aletaan paukuttaan lekalla kovaa”

Videolla Husko tanssahtelee, pyörähtelee ja juoksee nauraen. Julkaisun teksti kruunasi monen mielestä koko shown mauttomalla tavalla.

– Grillaaminen kerrostalossa ei ehkä oo hyvä idea, Husko kirjoitti videon yhteydessä.

Kommentti viittaa poliisin alustavaan arvioon siitä, että tulipalo sai alkunsa parvekkeella käytetystä kaasugrillistä. Tiktokissa videon taustamusiikkina kuului Linda Lampeniuksen ja Pete Parkkosen viisukappale Liekinheitin.

Kokonaisuus sai somessa nopeasti kylmän vastaanoton. Monen mielestä video oli täysin väärä veto tilanteessa, jossa useat ihmiset menettivät kotinsa.

Husko poisti videon

Husko poisti videon Instagramista kritiikin yllyttyä. Video kuitenkin jutun kirjoitushetkellä vielä katsottavissa Tiktokista.

@ernahuskoo

Grillaaminen kerrostalossa ei ehkä oo hyvä idea

♬ Liekinheitin – Linda Lampenius & Pete Parkkonen
Husko juoksenteli iloisena persettään esitellen Kalasatamassa lauantai-iltana. Kuvakaappaus: Erna Husko / Tiktok

Lue myös: Erna Huskon törkyparkki herätti ihmetystä Helsingissä – Kuvat!

Videosta on käyty keskustelua myös anonyymissa viestisovellus Jodelissa, jossa kommentit eivät ole olleet erityisen helläkätisiä.

– Ei luoja miten mautonta, yksi kommentoija kirjoittaa.

– Sairas narsisti, kommentoi toinen.

– Onko Erna ajatellut, että tämä naurattaa?, kolmas kysyy.

Myös Tiktokissa palaute on ollut kovaa.

– Vittu sä olet tyhmä.

– Karsee, jengi menettäny kotinsa ja toinen tanssii iloisena.

– Ehkä vähän mauton video, kun miettii kontekstia. Moni ihminen menetti kotinsa.

– Et ihan oikeesti just vitsaillut siitä, että useiden ihmisten koti on palanut ja joutuvat elämää tän trauman kanssa loppuelämänsä.

Kalasataman kerrostalon tulipalo levisi nopeasti lauantai-iltana parvekkeelta rakennuksen katolle.

Menikö somekansalla ja sijaisloukkaantujilla tällä kertaa yli, vai tekikö Erna oikeasti mauttoman virheen? Mitä mieltä sinä olet tapauksesta, hyvä Gekkosen lukija? Kerro mielipiteesi alla olevassa kommenttikentässä.

Kommenttiosio

Heräsikö ajatuksia? Kerro mielipiteesi. Tutustu kuitenkin sääntöihin.

guest
8 Kommenttia
Sandy
Sandy
12 päivää sitten

Takanahan tällä akalla on se ikuinen mieli että katsokaa minua. Tyrkyttää taas itseään että pääsis lööppeihin. Sairasta. Pysys nyt sillä perselinjalla vaikka se haiseva löllöpylly onkin tosi epämiellyttävä.

Sandy
Sandy
13 päivää sitten

Eihän tuolta akalta voi muuta odottaa kuin tyhmyyttä tyhmyyden perään.

Palomies
Palomies
13 päivää sitten

Tuo oli ihan asiallinen video ja muistutus parvekegrillaamisen vaaroista.
Vassarit ulisee nykyisin kaikesta, ei kannata välittää.
Hyvä Erna👍

Sandy
Sandy
Vastaa  Palomies
12 päivää sitten

Tuo nimimerkki ”Palomies” ei sovi edes nimimerkiksi tuolle typerykselle joka tuon kirjoitti. Pää näyttää olevan tuulen huuhtoma. Taisit antaa plussat tälle pikku nartulle kun kuulut ryhmään perseen tuijottajat.tuo akka on niin tyhmä että siltä ei voi muuta odottaa kuin juuri tuollaista käyttäytymisä. Luuli olevansa jotenkin nokkela mutta viisaammat näyttivät pahennuksen kautta mikä hän todella on. 😠

Likainen marja7
Likainen marja7
13 päivää sitten

Ihana ja kuuma Erna! Voi tätä maailmaa, kaikki loukkaantuu aina kaikesta, olispa vieläkin 80-luku

Sandy
Sandy
Vastaa  Likainen marja7
12 päivää sitten

Menepä kasvamaan sinäkin. Jos ihminen ei ymmärrä missä raja pitää vetää huvin ja vitsin välillä niin kyllä on kehityksessä jotain vikaa. Terve ajatusmaailma sanoo nyt ei ole oikea paikka pelleillä.

Masa
Masa
13 päivää sitten

Miten idiootin toimintaa voi perustella? Ei mitenkään

Sandy
Sandy
Vastaa  Masa
12 päivää sitten

👍juuri näin👍

Lue seuraavaksi

SUOSITTUA
TUOREIMMAT

Uusimmat kommentit