Muuttomiehet ahkeroivat hiki päässä! – Samaan aikaan Sofia Belórf nauttii kylvystä Hotel Kämpissä – Kuva!

Viestit: 237
Gekkonen.net toimitus Admin
Ketjun aloittaja
 

Suomen seuratuin seurapiirikaunotar Sofia Belórf, 30, on onnellisesti yhdessä liikemiesrakkaansa Stefan "Stefu" Thermanin, 34, kanssa. Stefu osti hiljattain Espoosta lähes 300 neliöisen miljoona-asunnon. Seiskan mukaan parilla on parhaillaan muutto meneillään, mutta itse he eivät tietenkään tavaroita rehtaa uuteen Espoon kotiinsa. Muuton hoitaa kätevästi Stefun palkkaama muuttofirma. Lue lisää: Oi miten söpöä! Sofia Belórf antaa pusun torkkuvalle…

 
Julkaistu : 08/08/2020 2:51 pm
Viestit: 8
 

Mä oon unohtanu mitä nää kaksi on tehneet jotta niistä on tullu julkisuudenhenkilöitä!
Voittekste kertoo missä ne olikaan erityisen lahjakkaita/eteviä niin osaan hahmottaa paremmin heidän mahdollisen tärkeyden yhteiskunnallisesti.

 
Julkaistu : 08/08/2020 11:15 pm
Viestit: 192
 

Ei oo todellista.....Ja eikös se Martina julkaissut lähes samanlaisen kuvan just pari viikkoa sitten ja vielä samasta hotellista. Sofia on tosi nolo kun matkii Martinaa joka asiassa...Eipä oo ennen näkynyt sofialla ratsastus, pyöräily tai luontokuva. Lähinnä peppu/huuli selfieitä tähän asti. Ei voi olla terve tuo naisparka jos yrittää imitoida toisen elämää noin epätoivoisesti.

 
Julkaistu : 09/08/2020 6:33 pm

Jätä vastaus

Vieras nimimerkki

Email

Title *

Preview 0 Revisions Tallennettu

Tuoreimmat jutut

Tuoreimmat jutut