Helmi Loukasmäki paljasti yksityiskohtia hänen ja Iskelmäneuvos Dannyn suhteesta! - "Yhdessä on hyvä olla!"

Viestit: 237
Gekkonen.net toimitus Admin
Ketjun aloittaja
 

21-vuotias Helmi Loukasmäki nousi julkisuuteen pari vuotta sitten laulajalegenda Ilkka "Danny" Lipsasen, 79, salaperäisenä seuralaisena ja ystävänä. Lue myös: Dannyn muusa Helmi Loukasmäki säteilee seksikkkäänä tuoreessa somekuvassa – Katso! Nyt Helmi on pitkästä aikaa vastaillut Instagram-seuraajiensa kysymyksiin somekanavallaan. Eräs fani tiedusteli Helmiltä heti aluksi, että mitä hänelle nyt kuuluu. – Kiitos, just nyt kuuluu tosi…

 
Julkaistu : 31/05/2022 10:29 pm
Viestit: 126
 

Joo, joo. Voi tyttö parka. Voihan sitä näinkin olla julkkis.

 
Julkaistu : 01/06/2022 4:09 pm
 Eiju
Viestit: 7
 

No, ihmeellistä , kun raha ja hyvinvointia on vaikkei kunnon duunia tarvii tehdä ! Ton ikäisenkin olisi jo hyvä omaa liksaa tienata !!! Ihan itse..Oma työ. (( Oli minulle ainakin ylpeyden aihe.)) Ei siipeily. Hoksaakohan Dannykään että voipi hallaakin tälle Helmille tehdä. !? Töihin Helmi vaan. Pakolla musikkia yrittää tehdä ?? Ottaapa aikaakin. ? Nii, tietystikkin heidän oma asia, mutta ihmetellä oikeuskin on , kun näin julkisesti itseään tuo esiin, tavallisen näköinen, tytön tyllykkä. ? Ilman ammattia toisen julkisuuden siivellä. !!

 
Julkaistu : 02/06/2022 11:42 am
Viestit: 13
 

Lähde nyt hyvä tyttö tuon isoisoisäsi ikäisen vanhan elostelijan nurkista loisimasta ja hommaa itsellesi oma ammatti!!! Mene töihin tai ala opiskella jotakin!! Ei käy kyllä täysillä tuo siipeilijä, 20-vuotiaana loisimaan 80-vuotiaan äijän nurkkiin tämän elämän sulostuttajaksi! Elämästä puuttuu kaikki se, mikä muilla nuorilla on, eihän hänellä näytä olevan edes omanikäisiään ystäviä!! Minä jos olisin tuossa iässä muuttanut 80-vuotiaan äijän luo, olisivat vanhempani hakeneet minut samantien takaisin!!

 
Julkaistu : 02/06/2022 4:27 pm
Viestit: 126
 

No niin olisi minunkin vanhempani hakeneet minut kotiin. Mutta tämäkin typykkä on näitä, joiden on päästävä pinnalle keinolla millä hyvänsä. Jossain vaiheessa on tosi-tv ohjelmissa. Ei kaikista Dannyn suojateista ole laulajiksi, ei ainakaan viime vuosien löydöistä. Kaksi vuotta jo Helmin pitänyt käydä levytysstudiolla. Eikö nämä huomaa miten pilaavat maineensa? CV.ssä ainoa työkokemus: Dannyn muusa. Ei ole enää työsuhteessa, mutta majailee silti Dannyn nurkissa ja pian Dannyn huvilalla. Huh. Huh.

 
Julkaistu : 03/06/2022 12:27 pm




Viestit: 13
 

Joo kommenttisi on täyttä asiaa. Tuo on maailman vanhin juttu, julkkiksen lahjetta pitkin itse julkisuuteen. Ja nimenomaan, jossain vaiheessa tuo (tuokin) nähdään aivan varmasti tosi-TV-ohjelmissa. Kaksi vuotta ollaan jo puhuttu levytysstudiolla vierailemisesta, mutta puheen tasolle on jäänyt. Eikä kaikista Dannyn suojateista todellakaan ole laulajiksi. Mitä ihmettä noiden nuorten naikkosten päässä pyörii, eikö tuota yhtään inhota olla itseään 60 vuotta vanhemman äijän rakastajatar! Jos vielä todellakin on kyseessä kunnon suhde niin hyi olkoon, YÄK sanon minä!!!

 
Julkaistu : 03/06/2022 6:05 pm
 T.M
Viestit: 1
 

Sinä se tosi elostelija olet.

 
Julkaistu : 09/06/2022 1:48 am
Viestit: 126
 

Yhdessä on hyvä olla??? Danny kuitenkin lomailee taas Erikan kanssa. Älä nyt tytteli yritä esittää mitään Dannyn tyttöystävää.

 
Julkaistu : 10/06/2022 1:29 pm

Jätä vastaus

Vieras nimimerkki

Email

Title *

Preview 0 Revisions Tallennettu

Tuoreimmat jutut

Tuoreimmat jutut