Seela Sellan syöpä on poissa.
Näyttelijälegenda Seela Sella, 89, on saanut valtavan ilouutisen.
Keväällä alanielusyöpään sairastunut Sella kertoo Iltalehdelle, että rankat hoidot ovat tehonneet ja syöpä on selätetty.
– Alanielusyöpäni on voitettu, Sella iloitsee lehdelle.
Seitsemän viikkoa kestänyt sädehoitojakso vei näyttelijältä ainakin toistaiseksi maku- ja hajuaistin, mutta pahin uutinen on nyt kääntynyt helpotukseksi.
Sella kertoo pystyvänsä jo nielemään, vaikka tarvitsee vielä ajoittain letkuruokintaa.
Rakastettu näyttelijä on pysynyt sairauden keskelläkin omana itsenään.
– Olen hirveän utelias, että mitä nyt, Sella sanoo.
Sella kertoo IL:lle lepäävänsä vielä heinäkuun, mutta aikoo palata näyttämölle elokuun alussa Tampereen Teatterikesässä. Siellä hän esiintyy yhdessä Esko Roineen kanssa Rakkauskirjeitä-esityksessä.