Oho! Miljoonaperijää metsästävä Sofia Belórf turvautui ammattiauttajan apuun!?

Viestit: 237
Gekkonen.net toimitus Admin
Ketjun aloittaja
 

Suomen seuratuimpiin naisiin lukeutuva Sofia Belorf, 32, vieraili hiljattain Tukholmassa, jossa hän kävi tiettävästi treffeillä erään kuuluisan suomalaissuvun miljoonaperijän kanssa. Seiska-lehti sai käsiinsä myös kuvan, jossa kaksikko suutelee tukholmalaisen luksushotelli Le Hiboun kattoterassilla. Gekkosen toimituksen saamien tietojen mukaan, Sofialla on ollut tarkkaan harkittu taktiikka miljoonaperijän viettelemiseksi jo syksystä lähtien. Lokakuussa Belórf pohti ystävättärensä kanssa lounaalla erittäin…

 
Julkaistu : 16/12/2022 4:55 pm
Viestit: 3
 

Siis minkä "työn" Sofia jättäisi ? Itsensä kuvaamisen ja muokatut selfiet?

 
Julkaistu : 16/12/2022 5:20 pm
 Juha
Viestit: 3
 

Niinpä ja tietenkin Seiskaan soittelut jos sattuisi saamaan vähän fyrkkaa.

 
Julkaistu : 16/12/2022 5:22 pm
Viestit: 126
 

Tuota minäkin ihmettelen. Work work on ollut omia kuvia vessassa ja valheiden kertomista.

Uskallanpa väittää, että miljonäärimiehen saalistuksen jälkeen some vilisee kuvia dinnereistä ja "minun kodistani". Mutta katsotaan mitä uusi vuosi tuo tullessaan.

 
Julkaistu : 16/12/2022 5:49 pm
Viestit: 41
 

Kuka maksaa!
Sehän on se perusongelma. Mies on kustantaja.
Mutta mistä löytyy kustantava mies!
Ongelma ratkaistu.... heureka!

mies maksaa,
huraa!

 
Julkaistu : 16/12/2022 6:13 pm




Viestit: 103
 

'Pelleakka', naurattaa lähes koko Suomen
kansaa...

 
Julkaistu : 16/12/2022 6:14 pm
Viestit: 1
 

Menestyvän työn somevaikuttajana ja tv-tähtenä. Tienaa yli 50 tuhatta joten revi siitä

 
Julkaistu : 16/12/2022 7:21 pm
Viestit: 97
 

tv-tähtenä...haloo , itse itseänsä kehuen munasi naurettavaksi idiootti tyhjäpääksi itsensä ihan omaksi ottamassaan mun tyhjää täynnä olleeseen salaisuuksiinsa , et se siitä starailusta !

 
Julkaistu : 16/12/2022 8:22 pm
Viestit: 103
 

Melkoinen tyhjäpää tuo Sofiaa vuosia
puolusteleva 'nainenkin'...

 
Julkaistu : 16/12/2022 8:55 pm
Viestit: 1
 

Olen kirvesmies ja tienestit lähempänä 60 tuhatta.... Revi siitä... Pöljä

 
Julkaistu : 17/12/2022 9:16 am




Viestit: 10
 

Jotain kertoo henkilöiden järjenjuoksusta, kun uskoo tällaisiin huu-haa kulttijuttuihin.

Sofian kannattaisi lopettaa miljonäärimiesten metsästys, kun noilla edellisillä ainakin on ollut pahoja ongelmia. Rakkaus voi löytyä ihan tavallisesta miehestäkin mikäli elämänsä rakkautta etsii. Jotenkin vaan tuntuu siltä, että Sofian rakkaus kohdistuukin rahaan ja mammonaan eikä henkilöön. Sakke viskoo naisia nurkkaan kuin rukkasia muutaman kuukauden jälkeen auheuttaen pahan mielen. Ehkä ei liikaa kannata tähänkään miljonääriin luottaa. Sofia haluaa jäädä kotiin ja antaa miehen elättää. Tällainen mies ehkä määrääkin Sofian elämää. Sitäkö hän oikeasti haluaa? Itsenäinen nainen, joka luxusnaisen mukaan on varakaskin. Minä en suostuisi kenenkään elätettäväksi, mutta kukin tehköön mitä tykkää.

 
Julkaistu : 17/12/2022 11:02 am
Viestit: 135
 

Jaa muka tv-tähti, ei ole. Itse keksinyt itselleen tuollaisia ala-arvoisia juttuja. Tv-tähdet kuule löytyy ihan muilta alueilta. Soffi se vaan kehu itseensä ja haukkuu muut. Valheellinen elämä siinä näytteli pääosaa. Eipä kertonut tuomiostaan eikä veloistaan ja kuinka Niko pelasti hänet maksamalla velat pois. Luksusnainen lopeta jo kehumisesi ei enää mitään auta. Totuus on tullut esille.

 
Julkaistu : 17/12/2022 11:30 am
Viestit: 135
 

Luksusnainen se käy joka ryhmässä kertomassa kuinka hyvin Sofia tienaa. Mutta ei kerro mitään koskaan veloista. Kunnon ihmiset maksavat ensin laskunsa ja sitten ostavat mitä tarvitsevat.

 
Julkaistu : 17/12/2022 11:39 am
Viestit: 75
 

Mitkä tv-työt? Mikä ura? Laiska ämmä tarkoittaa sanomisillaan sitä, että hän jatkaisi laiskottelua eikä tekisi mitään. Ei osaa siivota, tehdä ruokaa, pestä pyykkiä, ei edes huolehtia koirastaan, niin miten sitten jos olis lapsia (toivottavasti ei)? Nyt olisi blörön aika turvautua oikeaan ammattiauttajaan, jotta pääsisi valehteluistaan ja minäminästään pois.

 
Julkaistu : 17/12/2022 12:48 pm
Viestit: 97
 

lorton työhän on juurikin vetää vinettoa , käydä dinnereillä ja olla tarvittaessa patjana....onpa luxusta ! muualla maailmassa tota kutsutaan hu....miseksi....

 
Julkaistu : 17/12/2022 12:50 pm




Viestit: 75
 

Mietipä sitä, että tuossa summassa on kaikki saadut palvelut mukana (perseen sokerointi, kynnet, hiukset, meikit jne.) Jos on siis oikeasti, niin kuin kuuluu, ilmoitettu verottajalle. Ei siinä montaa euroa kulutettavaksi jää... Tai saa sillä jonkun kerran hernarii ja ruikkarii. Etkö ihan oikeasti tajua miten nuo tuomitut menee. Muuten, joku kertoi, että oli ottanut pois Instastaan nuo somevaikuttajan ja tv-tähteyden. Kun ei edes sitä ole.

 
Julkaistu : 17/12/2022 12:53 pm
Viestit: 192
 

Juurikin näin. Itselläni tulisi itku verotus päivänä jos naamalle lävähtäisi todellisuus että olen sokeroinut pers****ni viidenkymmenen tonnin edestä. Oli sitten rahaa tai ei. Sofian tapauksessa mitä ilmeisimmin ei. Miksi muuten yli kolmekymppinen käyttää kaiken aikansa ja energiansa varakkaan miehen etsimiseen?

 
Julkaistu : 17/12/2022 3:01 pm
Viestit: 192
 

Tv-tähti?? Mielestäni SOFIAN salaisuuksissa pääosaa "näytteli" Stefan, Niko Ranta-aho ja Martina. Vai tuleeko itsellesi mieleen mitään, mitä Sofiasta siinä kerrotaan? Sama juttu podcastissa. Näistä kolmesta tiedetään taas vähän lisää. Todennäköisesti valheita.. Mutta.. Sofiasta sen sijaan se mikä on ennenkin ollut selvillä. Pyörii tyhjänpanttina odottamassa että hänelle järjestetään sitä ja tätä. Vähän matkaa pliis. Ja sitten jos sais jonkun asunnon niin vois esitellä omana... blaa blaa blaa.. jos lötkö joutuu heräämään yhtenä aamuna vuodessa kahdeksan aikaan, niin saadaan kuulla kuukausi kun on niin vit*n rankkaa. Ja huh huh, kun on niin paljon wörkkiä. Miten ihmeessä tuollainen voisi ikinä tehdä OIKEASTI mitään työtä??

 
Julkaistu : 17/12/2022 3:12 pm
Viestit: 192
 

Poikaystävät hoii!! Nyt olisi laiskaa ja vaativaa puolisoa tarjolla. Palvelet ja elätät mua 24/7. Vastineeksi saat olla mun kanssa samassa huoneessa, palvomassa mua... Että sellasta. Jotenkin en ihmettele että Sofia on sanonut että etsii mielummin ulkomaalaista miestä. Todennäköisesti vielä sellaista joka ei puhu sanaakaan Suomea.
Ihmettelen jos tuolla "myyntipuheella" löytyy rikas elättäjä. Käytännössä anelee jonkun makselemaan logo rytkyjä. Ja samaan hengenvetoon kertoo (kerrankin) rehellisesti, että ei aio itse tehdä elämisen eteen yhtikäs mitään. Kul**kalenterin luukut on täynnä keksittyjä poikaystäviä. Kun mulla niin kovasti on vientiä... eipä ole nämä miljonääri poikaystävät ( jotka niin rakastaa mua ) muistanut Sofiaa edes syntymäpäivänä. Hiki-kainalo Lukekin unohti jopa Sofian synttärit. Vaikka niin oli sormukset ja asunnot valmiiksi katsottuna.

 
Julkaistu : 17/12/2022 3:26 pm
Viestit: 2
 

Varo vaan ettei Sofia nosta kunnianloukkassyytettä sun puheistasi! Törkeä ja kateellinen mummo siellä huutelee.

 
Julkaistu : 17/12/2022 4:17 pm




Viestit: 2
 

Lättyskii

 
Julkaistu : 17/12/2022 4:18 pm
Viestit: 97
 

ja sä olet se ketä tarvitsee ammattiauttajaa...JA PIAN ! luksuslokki ,huh huh...

 
Julkaistu : 17/12/2022 4:38 pm
Viestit: 97
 

se pöljä tarkoitti sua , luksus...??

 
Julkaistu : 17/12/2022 4:42 pm
Viestit: 8
 

50k on sinusta paljon? Sääli sun elämää. Toisekseen jos hoitaa veronsa kuten yrittäjän kuuluu, tuossa valtaosa on palvelu saatu- tuloa.

 
Julkaistu : 17/12/2022 7:06 pm
Viestit: 135
 

Ei ole ollut koskaan mikään menestyvä tv tähti eikä siitä tule. Lopeta noi naurettavat löpinäsi. Työtön velkainen naikkonen.

 
Julkaistu : 18/12/2022 12:10 am




Viestit: 135
 

Ihan oikein teki kun ei ole mikään tv tähti eikä somettaja. Aivan turha muija.

 
Julkaistu : 18/12/2022 12:14 am
Viestit: 135
 

Kun omat varat ei riitä Ja leikkii vielä velkaista luksusnaista. Hyi helvetti

 
Julkaistu : 18/12/2022 12:16 am
Viestit: 135
 

Onko Ylivieskan murretta. Haista sinä se mitä Sofia huutelee eli iso V.

 
Julkaistu : 18/12/2022 12:21 am
Viestit: 135
 

Hyi, kun fiksu luksus käyttää tuollaista sanaa. Hyi, hyi nyt palo pinna luksusseltä.

 
Julkaistu : 18/12/2022 12:26 am
Viestit: 135
 

Etkö valeluksus tiedä, että ne on kaksi eri sabaa.

 
Julkaistu : 18/12/2022 12:31 am




Viestit: 75
 

Haha, olenko mä maininnut lokin nimeä? Ja taas kerran; ihminen ei ole terve jos on blörölle kateellinen. Laita ne ruikkarit nenuun hernarin kaveriksi.

 
Julkaistu : 18/12/2022 1:35 pm
Viestit: 97
 

luksusnainen täällä uhkailee , eli hän on lortto lokki itse ! pitäis nyt ymmärtää et kovinkaan moni ei ihalile tollaisen tyhjäpään elämää !

 
Julkaistu : 18/12/2022 4:19 pm
Viestit: 135
 

Arvoisa luksusnainen. Kerropa miksi Sofia ei ole vielä tähänpäivään mennessä tehnyt rikosilmoitusta? Hänellä olisi ollut aikaa tehdä se tämän noin kahdenvuoden aikana jo monta kertaa. Mieti asiaa mielessäsi. Siihen on monta syytä miksi ei ole tehnyt. Taidat olla kateellinen kun sinulla ei mene "yhtä hyvin" kuin Sofialla

 
Julkaistu : 18/12/2022 7:21 pm
Viestit: 135
 

Vieläkö tuotantoyhtiö kehtaa tehdä tuosta ilkeästä ja itseensä vaan kehuvasta velkaisesta naisesta. Kukaan ei halua enää kuulla Sofian haukkumista eikä valheita. Sofia on ollut todella tyhmä kun on tehnyt noita juttujaan. Nyt häntä naureskellaan.

 
Julkaistu : 18/12/2022 7:42 pm

Jätä vastaus

Vieras nimimerkki

Email

Title *

Preview 0 Revisions Tallennettu

Tuoreimmat jutut

Tuoreimmat jutut