Seiska: Martina Aitolehti löysi uuden rakkaan Tanskasta!

Viestit: 237
Gekkonen.net toimitus Admin
Ketjun aloittaja
 

Tuoreen Seiska-lehden saamien tietojen mukaan hyvinvointikoutsi Martina Aitolehdellä, 39, on sutinaa tanskalaisen julkkisyrittäjä Jesper Backerin kanssa. Lehden mukaan kaksikko vietti viime viikonloppuna lemmekkeitä hetkiä Kööpenhaminassa. – Martinan ja Jesperin viikonlopun viettoon kuului myös romanttisen oloista yhdessäoloa Tanskan kauniilla maaseudulla. Jasper esitteli Martinalle kotimaansa parhaita puolia, Seiskalle kerrotaan. Tuore pari on pitänyt suhteensa toistaiseksi visusti piilossa…

 
Julkaistu : 29/04/2022 3:59 pm
Viestit: 126
 

Lastensuojelutyötä aiemmin tehneenä minua aina kauhistuttaa nämä jatkuvat kumppanien vaihdot. Kukin taaplaa tyylillään. En moiti ketään, mutta olen nähnyt kuinka useat lapset kärsivät tällaisesta touhusta.. Toki tässä tapauksessa vanhempi lapsi asuu isänsä kanssa ja toivottavasti toisen lapsen isäkin järkiintyy.

 
Julkaistu : 29/04/2022 6:21 pm
Viestit: 11
 

Jos sä toivot isän "järkiintymistä", toivoa sopii, että myös lasten äiti järkiintyy ja harventaa harrastamaansa miehenmetsästystä. Ei todellakaan ole kiva, että äiti heiluu siellä & täällä aina uuden miehen perässä ja lapsi enempi sukulaisten + isän hoivissa.

 
Julkaistu : 29/04/2022 7:38 pm
Viestit: 126
 

Totta. En vaan kirjoittanut tuota. Siksi toivoinkin isän järkiintymistä, koska äiti tosiaan vaihtaa miestä kuin paitaa. Lapsia ei ajatella yhtään.

 
Julkaistu : 29/04/2022 8:12 pm
Viestit: 13
 

Tohditkos tuota sen paremmin sanoa. Kyllä suuresti ihmettelen, jos tuon naikkosen lapsista kasvaa henkisesti terveitä ja tasapainoisia aikuisia. Isäehdokkaat vaihtuvat muutaman viikon tai kuukauden välein. Luojan kiitos vanhempi tytär asuu isänsä luona, tai näin ainakin olen käsittänyt. Nuorempi pitäisi ottaa huostaan, adoptoida pikaisesti hyvään kotiin, eikä antaa häntä sen kummemmin isän kuin äidinkään hoitoon!

 
Julkaistu : 29/04/2022 8:15 pm




Viestit: 13
 

Nyt viimeistään pitäisi jo ajatella lapsia ja heidän hyvinvointiaan ja keskittyä heihin, eikä vaihtamaan kumppania aina parin kuukauden välein. Jos ei lapsistaan välitä huolehtia, ei niitä pidä silloin myöskään tehdä. Itsekkyys todellakin kukoistaa, eikä näytä olevan vähäisintäkään ajatusta sille, mikä olisi lasten henkiselle hyvinvoinnille parasta.

 
Julkaistu : 29/04/2022 8:21 pm
Viestit: 1
 

Samaa mieltä. Huono äiti Martina on. Muka leijonaemo!? Pyh. Itsekäs *****

 
Julkaistu : 29/04/2022 8:42 pm
Viestit: 13
 

Aivan samaa mieltä, itseäni suorastaan inhottaa, kun tätä miestenkierrättäjää kutsutaan häntä nuoleskelevien taholta leijonaemoksi. On varmaan alunperin itse keksinyt tuon nimityksen leikkiäkseen julkisuudessa jotain rakastavaa lapsilleen omistautunutta äitiä. Ihan muunlaiset nimitykset sopivat kuvaamaan häntä ja hänen touhujaan.

 
Julkaistu : 29/04/2022 9:16 pm
Viestit: 6
 

Typerääkin typerämpi nainen. Kuvittelee olevansa ikinuori. Unohtanut olevansa äiti.

 
Julkaistu : 29/04/2022 9:27 pm
Viestit: 13
 

Tekee itsensä loputtomine miestenkierrätyksineen aivan yliluonnollisen naurettavaksi. Totta, ajattelisi edes joskus lapsiaan. Miltä näistä tuntuu, kun äitinsä roikkuu jatkuvasti skandaalilehtien etusivuilla ja otsikoissa. Satavarmasti kiusataan koulussa.

 
Julkaistu : 29/04/2022 10:42 pm




 Pena
Viestit: 19
 

Toi ajelee jne miten sattii niin halooooooooo äiti just joooooo

 
Julkaistu : 30/04/2022 3:40 am
 Pena
Viestit: 19
 

Inhoan julkimoita kunnes ne saa ppitkät tuomiot.

 
Julkaistu : 30/04/2022 3:43 am
 Pena
Viestit: 19
 

Täy.nnä itseensävoi kun ei tuhois lapsia.

 
Julkaistu : 30/04/2022 3:45 am
 Pena
Viestit: 19
 

Mahdotonta kun kun isä esittelee joka mutkassa.muksut huostaan.

 
Julkaistu : 30/04/2022 3:47 am
 Pena
Viestit: 19
 

Mikä on todennäköisyys sääliksi käy

 
Julkaistu : 30/04/2022 3:49 am




 Heta
Viestit: 19
 

Eiköhän ole liioittelua tuo nyt vähän. Oletteko kaikki jotka olette tuominneet Martinan nii. Oikeasti sitä mieltä että ihmisen pitäisi olla loppuelämän yksin? Mites Teidän ystävistä eikö kukaan ole eronnut ja löytänyt uuden kumppanin? Ja onko se uusikaan onnistunut ei välttämättä ja Teidän ystävistä joku on löytäny jälleen uuden niin tuomitsetteko ystävänne samalla tavalla kuin tässä nyt Martina. . Kärkkäästi kirjoitusta vaikka kukaan meistä ei tiedä onko koko asia edes totta. Ja miettikää mitä nämä Teidän kirjoitukset tekee hänen lapsilleen kun lukevat että ”otetaan lapset huostaan” haloo ajatelkaa vähän. Tämä nainen on lapsineen julkisuudessa niin paljon että ehkäpä siihen joku taho olisi jo puuttunut. Lapsilla koulu hyvin harrastukset hyvin kotielämä hyvin mistä Te tiedätte miten huonosti heillä menee. Aika monta ei julkisuudessa olevaa ihmistä joilla isompia ongelmia ei oteta lapsia pois miksi häneltä? Siksi kun on ihastunut rakastanut ?. Ja saitte tietää aisan lehtien palstalta. Joku teistäkin voitolla kolmatta kertaa naimisissa oletteko tekin siten huonoja ihmisiä.
En ole Martinan kaveri en ystävä en edes tunne häntä mutta tuomkirjoitus Teiltä joka kohdistuu viattomiin hänen lapsiinsa on aika rajua. Miettikää hieman .

 
Julkaistu : 30/04/2022 8:34 am
Viestit: 103
 

Olen kanssasi samaa mieltä. - Maltoit
'rautalangasta vääntää' aiheesta...

 
Julkaistu : 30/04/2022 8:40 am
Viestit: 11
 

Ehkä Martina tekee vielä pari keikkaa Tanskaan (vrt. taulurosvo) ja romanssi onkin jo ohi. Sitten taas ei muuta kuin uutta miestä metsästämään.

 
Julkaistu : 30/04/2022 9:33 am
Viestit: 126
 

En tuomitse Martinaa tai ketään muutakaan äitiä. Omassa kirjoituksessani kerroin faktat, joihin työssäni olen törmännyt. Olen nähnyt niin paljon häiriintyneitä lapsia, kun vanhempien kumppanit vaihtuvat muutaman kuukauden välein. Lisäksi olen nähnyt koulukiusatuksi tulemista tämän asian vuoksi. Julkisuudessa olevien lapset ovat vielä alttiimpia koulukiusaamiselle tällaisen vuoksi. Mietin mediaakin, onko pakko kaikki aina julkistaa. Toki nämä niin sanonut julkkikset itse somessa toitottavat elämänsä rakkauksista. Toivon kaikille rakkautta, mutta ajatelkaa lapsiannekin. Rakkaus on ihana asia, mutta lasten hyvinvoinnin asettaisin etusijalle. Uskon Martinan olevan hyvä äiti lapsilleen silloin kun on paikalla, minä kerroin vain faktoja työelämästäni. Tässä tapauksessa toisen lapsen isä kantaa vahvasti vastuunsa toisen toivoin järkiintyvän. Turvallinen vanhempi kun on paikalla toisen vanhemman heilastellessa niin vauriot voidaan estää tai ovat pienempiä. Jokainen rakastukoon ja vaihtakoon kumppania vaikka kerran tunnissa, kunhan lapset eivät kärsi.

Hauskaa vappua kaikille!

 
Julkaistu : 30/04/2022 9:53 am
Viestit: 126
 

Näinhän siinä todennäköisesti käy. Olen myös huolissani lapsista, kuten joku muukin kirjoitti.

 
Julkaistu : 30/04/2022 11:16 am




Viestit: 2
 

No voihan sen halutessaan noinkin mustavalkoiseksi vääntää. Oletko siis todellakin sitä mieltä, että on olemassa vain kaksi vaihtoehtoa; olla koko loppuelämänsä yksin tai vaihtaa miestä vähintään kerran kuussa? Aikamoista vastakkainajattelua. Mitä pahaa muuten on siinä, jos elää koko loppuelämänsä yksin? Minä erosin 20 vuotta sitten, enkä ole sen koommin miestä kaivannut. Parempi olla yksin kuin huonon miehen kanssa, ja yksinasumisessa ja elämisessä on paljon hyviä puolia. Jos ihmiset suostuisivat myöntämään sen eivätkä neuroottisella raivolla metsästäisi uutta heti, kun entinen on ovesta lähtenyt, hyvin moni ero voitaisiin välttää. Ja totuushan on, että kun olet äiti, myös lapsia on ajateltava ja heidän vuokseen on kyettävä luopumaan tietynlaisesta itsekkyydestä. Jokainen eläköön tavallaan tai olkoon elämättä, mutta fakta on se, että tässä keississä on mukana kaksi nuorta kasvavaa lasta, ja tämä "vuoden äiti" voisi vähän aikaa silloin tällöin miettiä, millaista naisen mallia näille jälkeläisilleen, kahdelle tytölle, antaa. Joo ei täällä kukaan voi tietää, miten noilla lapsilla todellisuudessa menee, et myöskään sinä, joka näytät kuvittelevan, että heillä varmasti on kaikki hyvin. Toivon totisesti niin, mutta itse en usko, että tuollaisesta menosta selviävät lapset ilman syvää turvattomuuden tunnetta. Julkisuudessa esitetyt hymykuvat eivät välttämättä kerro todellisuudesta yhtään mitään. Ja koulussa kiusataan paljon vähemmästäkin, sen olen itse saanut kokea. Toki teillä Martinan faneillakin on oikeus ilmaista mielipiteenne, mutta koettakaa silti edes joskus katsoa asiaa neutraalisti.

 
Julkaistu : 30/04/2022 4:09 pm
Viestit: 2
 

Oikein hyvän ja asiallisen viestin kirjoitit. Älä välitä negatiivisista kommenteista. Vuosien varrella on tälläkin palstalla käynyt selväksi, että tämä naikkonen on monille joku ylijumala, jota ei pidä mennä ihmisen arvostelemaan. Sinä puhuit täällä kokemuksesta, olet itse työssäsi konkreettisesti nähnyt, kuinka monet lapset syvästi kärsivät tuollaisesta menosta. Ja aivan totta, julkisuudessa olevien lapsia kiusataan vielä enemmän kuin ns. "tavisten." Nämä kaiken maailman skandaalikuningattaret ja miestenkierrättäjät voisivat myös todellakin miettiä, minkä verran sitä omaa yksityiselämää kannattaa repostella somessa, vaikka se onkin suora tie Seiskan etusivulle ja julkisuuteen.

 
Julkaistu : 30/04/2022 4:18 pm
Viestit: 192
 

Seiskan uutisointi on aina yhtä huvittavaa. Martina käynyt kerran Tanskassa. Ja puhutaan jo seurustelusta. Koko ihmistä ei edes nähty julkaistuissa videoissa. Näille "lapset kärsivät" kommenteille. Eiväthän lapset olleet edes mukana. Martina julkaisi lähinnä juoksu videoita. On törkeää vetää joka asiassa toisen lapset mukaan. Aikuiset ihmiset. Terveiltä ja onnellisilta vaikuttavat. Äiti jaksaa viedä harrastuksiin ja tehdä järkevää ruokaa. Huolehtii koulu menestyksestä. Joku vetosi jopa kuinka lapsia varmasti kiusataan. Kyllä vanhemmat kasvattavat nämä kiusaajat. Ei kukaan sitä syntyessään osaa. Ja Martinalla on yhteishuoltajuus vanhemmasta tytöstä. Silti joku yrittää kokoajan vääntää kuinka tyttö asuu Eskolla . Jos noin vähän tietää faktoista. Niin kannattaako edes jaella mielipiteitä?

Ihmettelen että mistä seiska nämä otsikot sai? Veikkaan että eräs seiskan sydän ystävä nimeltään Sofia soittelee tapansa mukaan muista juttuja. Ei ole näkynyt S&S:ää yhdessä aikoihin. Missä seiskan otsikot tästä?? Synttärit, pääsiäisen ja lomamatkat ollaan oltu ihan eri paikoissa. Stefu julkaissut Martinasta kuvia instagramissa ja kävi jopa yhteisellä bulgarian reissulla. Seiska hiljaa. Tietenkin. Sehän olisi noloa Sofialle. Sofiasta julkaistaan vain nämä upea Sofia jutut. Vastineeksi hän levittelee muiden elämää seiskalle. Todella säälittävä tapaus .

 
Julkaistu : 30/04/2022 4:54 pm
Viestit: 1
 

Voi herranjestas sentään, missä sinä olet ollut? Onkin jo melkein tullut ikävä. Julkesiko joku arvostella sinun kallisarvoista ihanaa pikku Martinaasi ja jopa epäillä, että kyseisen kiertopalkinnon lapset kärsivät äitinsä menosta? Kyllä täytyy sanoa, että tosi tarkkaan näytät olevan perillä niin Aitolehden kuin Belorfinkin elämästä ja tekemisistä. Kyttäät ilmeisesti heidän Instojaan 24/7/365 tai sitten olet Aitolehti itse, niin liikuttavan raivokkaita puolustuspuheita aina ilmaannut tänne pitämään, kun joku uskaltaa mennä sanomaan jotakin poikkipuolista! Ja taas vedät Belorfin mukaan keskusteluun. Tällä keskustelulla ei ole yhtään mitään tekemistä Belorfin kanssa, mutta heti olet paikalla laukomassa "suuria totuuksiasi" siitä, kuinka Belorf antaa Seiskalle lausuntoja ja sortaa Aitolehti-ressukkaa. Kuule lopeta jo!! Teet itsesi julkisesti aivan naurunalaiseksi, moralisoit jatkuvalla syötöllä muita täällä "Aitolehden panettelusta" ja haukut kuitenkin itse Belorfia aivan samanlaisin sanankääntein!! Pata kattilaa soimaa!!

 
Julkaistu : 30/04/2022 5:48 pm
Viestit: 1
 

Millä ihmeen Bulgarian reissulla? Martina kävi tyttönsä ja tallin porukan kanssa Belgiassa. Sofia ei kuulu Martinan lähipiiriin, joten mistä kuvittelet hänen tietävän pahoinpitelijänsä asioista? Kyllä se on mustasukkainen Esko-eksä, joka näitä juttuja Martinasta Seiskaan juoruaa. Kuka muu voisi tietää Martinan asiat paremmin kuin Esko, jota Martina pitää kaverinaan ja kertoo sille kaiken. Esim. vaikka joulun tapahtumat Levillä, Martinan suhdekuviotkin jostain syystä tulee heti julki.

 
Julkaistu : 30/04/2022 8:48 pm




 Heta
Viestit: 19
 

Mistä tiedät että äiti vaihtaa miehiä.? Ja hei miettikää niitä lapsia jotka ovat viikko viikko systeemissä. Työssäni kohtaan heitä ja voin sanoa että se vasta on lapsen kannalta äärimmäisen huono systeemi mutta Te kaikki kun tuomitsette miettikää itseänne vanhempana oletteko kaikki niin hyviä että moittimisen sijaa ole? Martinan lapsilla on paremmin asiat kun monilla muilla lapsilla. Ahdistaa kun ihmiset tuomitsevat ja eivät ajattele että näissä teidän kirjoituksissa Martinan lapset lukee mitä Te olette haukkuneet heidän äitiään. Aikaa ikävää suorastaan. Miettikää hetki.

 
Julkaistu : 01/05/2022 8:37 am
Viestit: 126
 

Lukeehan ne lapset Martinan miesjututkin. Elleivät lue niin kuulevat kavereilta. Itsehän tuo nainen miesjuttujaan hehkuttaa. Vähän väliä on uusi rakkaus löytynyt.

 
Julkaistu : 01/05/2022 10:28 am
Viestit: 126
 

Muistatko 5/2015 Iltalehden jutun? Martina itse avautui: minun on muututtava ja ajateltava lapsiani sekä läheisiäni. Häpeän itseäni. Kertoi kuinka Stefan, ystävänsä ja äitinsä yrittivät puhua hänelle järkeä. Löytynee artikkeli vielä ehkä googlettamalla.
Itse valitettavasti hehkuttaa rakkauksiaan mediassa ja somessa. Kyllä ne lapset niitäkin lukevat tai kuulevat kavereiltaan. Olet oikeassa kyllä siinä, että geggosessa olevat negatiiviset kommentitkin pahoittavat lasten mieltä.

Viikko ja viikko lasten huoltajuus ei minunkaan mielestäni ole hyvä juttu. Jotkut lapset sopeutuvat tuohon, kaikki eivät. Onnistuu ehkä paremmin, jos lapset eivät vaihda paikkaa vaan vahemmat.

Lopetan täällä kommentoinnit,
etten aiheuta lisää pahaa mieltä.
Sorry tästä!

 
Julkaistu : 01/05/2022 1:36 pm
Viestit: 13
 

"Mistä tiedät että äiti vaihtaa miehiä?" Ei jumalauta sentään, nyt tuli päivän parhaat naurut, oikein vapun kunniaksi!!!!!!!!! Kiitos niistä!!!!!!!! Mistähän me oikein tiedetään, että äiti vaihtaa miehiä, joo!!!

 
Julkaistu : 01/05/2022 3:53 pm
Viestit: 11
 

Kiitos kommentista! Tää oli just nappiin kirjoitettu tolle Kuuluuko sulle -fanaatikolle!

 
Julkaistu : 04/05/2022 12:03 pm




 Pena
Viestit: 19
 

Martina itse taitaa antaa infoo.

 
Julkaistu : 13/05/2022 1:40 pm

Jätä vastaus

Vieras nimimerkki

Email

Title *

Preview 0 Revisions Tallennettu

Tuoreimmat jutut

Tuoreimmat jutut