Nuori avustaja ja Danny huvittelemassa laulajan veneellä – Seiska julkaisi kuvan!

Viestit: 237
Gekkonen.net toimitus Admin
Ketjun aloittaja
 

Iskelmälegenda Danny kertoi lauantaina Iltalehdelle että hän on palkannut avustajakseen 19-vuotiaan tuoreen ylioppilaan. Instagram-profiilin perusteella tämä nuori "kesäavustaja" on harvinaisen hehkeä ilmestys. Seiskan mukaan tyttö auttaa Dannya ”arkisissa askareissa”, joita hän ei ”itse hallitse kovin hyvin”. Lue myös: Tältä näyttää Dannyn kohuttu 19-vuotias avustaja! – Poseeraa lateksisortseissa laulajan Mersuun nojaten! Nyt Seiskan lukija on napannut…

 
Julkaistu : 28/07/2020 3:37 pm
Viestit: 2
 

Naurettava ukki-ikäinen muinaismuisto kiinni epätoivoisesti nuorissa, joilla sentään on koko elämä edessään.
Aika epätoivoista.

 
Julkaistu : 28/07/2020 5:17 pm
Viestit: 1
 

Nyt jokainen äiti, jolla on vähänkin Armi Aavikon näköinen tytär - piilottakaa lapsenne visusti lukkojen taa!

 
Julkaistu : 29/07/2020 1:13 am
 Pase
Viestit: 3
 

Onhan toi nyt jo ihan sairasta, perverssiä, vetää ihan sanattomaks.

 
Julkaistu : 29/07/2020 9:06 am
 O-P
Viestit: 1
 

Ei dänillä oo mielessä kun potut ja polttopuut

 
Julkaistu : 29/07/2020 6:47 pm




Viestit: 5
 

Hyvä vitsi!!

 
Julkaistu : 29/07/2020 9:45 pm
 Satu
Viestit: 1
 

Miten tai mitä tällä nuorella tytöllä tai oikeastaan tällä vanhalla papparaisella oikeen päässä liikkuu...Miksi nuori nainen sooloilee tuollaisen vanhuksen kanssa? Siis uskomatonta....Itse olen kyllä ollut aika edustavan näköinen, enkä koskaan olisi vierelleni huolinut vanhaa, ukkini ikäistä vanhusta, vaikka kuinka olisi ollut julkkis....surkeeta....missä on välittävät vanhemmat....ja tämä "tähti", voiko kohta miettiä...onko kyseessä jonkin asteinen dementia...oma ikä on unohtunut....

 
Julkaistu : 06/08/2020 11:54 pm
Viestit: 1
 

Hän on töissä dannylla, avustajana ja sihteerinä!! Haloo nyt. Eerikan kanssa se edelleen on.

 
Julkaistu : 07/08/2020 11:05 am

Jätä vastaus

Vieras nimimerkki

Email

Title *

Preview 0 Revisions Tallennettu

Tuoreimmat jutut

Tuoreimmat jutut