IL: Tästä syystä Aku Hirviniemi lähetti törkyviestejä

Aku Hirviniemi avautui synkästä kohustaan.

Yrittäjä ja näyttelijä Aku Hirviniemi katosi vähitellen julkisuudesta vuonna 2023 nousseen törkyviestikohun jälkeen.

Seiska uutisoi tuolloin Hirviniemen lähetelleen vuosien ajan törkyviestejä useille naisille. Paljastuksesta nousi valtava kohu, jonka myötä Hirviniemi menetti näyttelijäntyönsä.

Nyt Hirviniemi kertoo Iltalehdelle, mistä hänen mukaansa oli kyse.

– Syy kohuihin ja töiden loppumiseen oli oma toimintani, joka oli seurausta addiktiosairaudestani, Hirviniemi sanoo nyt Iltalehdelle.

Lue myös: MTV: Poliisioperaatio Aku Hirviniemen kelloliikkeessä

Hirviniemi kertoo hakeutuneensa loppuvuodesta 2023 hoitoon alkoholiongelmansa vuoksi. Hän vietti Iltalehden mukaan vihtiläisellä Minnesota-hoitoa tarjoavalla klinikalla 28 päivää.

Kohun jälkeen Hirviniemen elämä meni uusiksi myös työpuolella. Näyttelijäntöiden sijaan hän on siirtynyt kello- ja kultakauppiaaksi: vuonna 2024 Helsinkiin avattu liike on laajentanut sittemmin Tampereelle, ja yritys pyörittää jo miljoonaliikevaihtoa.

Lue myös: MTV: Aku Hirviniemi avautui addiktiostaan, joka katkaisi näyttelijäuran

Kommenttiosio

Heräsikö ajatuksia? Kerro mielipiteesi. Tutustu kuitenkin sääntöihin.

guest
0 Kommenttia

Lue seuraavaksi

SUOSITTUA
TUOREIMMAT

Uusimmat kommentit