Ilmoitukset
Tyhjennä

Oijoi! Näyttelijä Satu Silvo, 59, poseeraa nakuna! Someseuraajat ylistävät: "Mikä ihana tapa valita elää!"

6 Viestit
2 Users
0 Likes
1,573 Katsottu
Toimitus
Gekkonen.net toimitus Admin
Ketjun aloittaja

Näyttelijä Satu Silvo, 59, viettää kuusikymppisiään elokuussa. Silvo on aloittanut juhlimisen jo hyvissä ajoin, sillä hän julkaisi Instagram-tililleen kuvan synttärietkoistaan, jossa hän kekkuloi käytännössä alasti. - 60v Synttärietkot - luulin että kaikki jää väliin, mutta ehkä tästä kehkeytyykin koko vuoden alkavat vuosijuhlat - ekat pidetty, Silvo kertoo kuvansa yhteydessä. Ensimmäisessä kuvassa näyttelijä poseeraa ilman rihman…

Julkaistu : 25/07/2022 7:31 pm
Jorma75
 Jorma75

No jo on tämäkin laitattanut täytettä huuliin.

Julkaistu : 27/07/2022 11:06 am
Mara
 Mara

Kyllä sitä täytyy kun muutkin. Ei ole mummu-ihmisten juttuja. Jospa se vähän auttaisi.

Julkaistu : 24/11/2022 9:23 pm
Että näin
 Että näin

Hohhoijaa. Itsekin täytän 60 vuotta elokuussa, eikä kyllä tulisi mieleenkään ruveta turpeen peitossa alasti poseeraamaan. Mikä ihme näitä kaikkia vaivaa, kun pitää hillua julkisesti alasti ja näytellä tissejään, vanhojen akkojenkin? Noloa. Satu Silvo on näyttävä nainen ja hyvä näyttelijä, ei hän tarvitsisi tällaista ala-arvoista B-luokan somejulkisuutta. Jättäisi sen suosiolla näille Siepeille, Sabinoille, Sofioille sun muille vastaaville suurimman luokan tyrkyille.

Julkaistu : 24/11/2022 11:40 pm

Niinpä.....
 Niinpä.....

No itse olen 61v,eikä ole todellakaan tarvetta esiintyä nakuna,vaikka itse sanonkin,olen ihan yes-näköinen edelleenkin🤔

Julkaistu : 25/11/2022 2:35 pm
S
 S

No kyllä kateus kukkii.hahaa

Julkaistu : 27/11/2022 11:59 am

Jätä vastaus

Vieras nimimerkki

Email

Title *

Preview 0 Revisions Tallennettu
LuckyDinon Tervetuliaisbonus: Saat jopa 400 euroa bonusta sekä 100 ilmaiskierrosta!

Tuoreimmat jutut

Foorumi

Gekkosen Foorumilla voit keskustella lähes mistä tahansa täysin Anonyymisti tai Rekisteröityneenä käyttäjänä.

Voit ottaa osaa keskusteluun Foorumilla ilman rekisteröitymistä, mutta rekisteröitymällä saat käyttöösi lisäominaisuuksia, yksilöllisen profiilin ja julkaisuoikeuden aloittaa uusia keskusteluita.

Tuoreimmat jutut