Uutiset

LuckyDinon Tervetuliaisbonus: Saat jopa 400 euroa bonusta sekä 100 ilmaiskierrosta!

Ilmoitukset
Tyhjennä

Pinkin ja vihreän siilin tapaaminen puutarhassa! Miten tähän liittyy Maria Veitola, puutarhatontut ja karvaiset tissit?!? Lue!

4 Viestit
2 Users
0 Likes
66 Katsottu
Naikkonen
Viihdetoimittaja
Ketjun aloittaja

Maria Veitola latasi Instagramiin hauskan kuvasarjan ystävänsä synttärikemuilta. Maria on pitänyt kesätukkanaan pinkkiä siiliä ja myös hänen kollegansa Laura Haimila vetäisi tukkansa vihreään neonsävyyn kesällä. Pari otti hullunhauskia kuvia puutarhassa. - Mä jaan nää kuvat tännekin, kun nää naurattaa mua niin paljon. Toivottavasti suakin! - Mut siis nähtiin kollega ja ystävä Laura Haimilan kanssa pitkästä…

Julkaistu : 01/08/2022 7:35 pm
Marko
 Marko

Suuret kiitokset tästä erittäin tärkeästä tiedosta. Tuossa ihmisessä on jotain erittäin epämiellyttävää.

Julkaistu : 03/08/2022 9:15 am
Ennustajaeukko
 Ennustajaeukko

Mikähän tässä oli hullunhauskaa? Valitettavasti en näe tuossa henkilössä mitään hauskaa. Joko on pyytänyt Metsäkedolta julkisesti anteeksi?

Julkaistu : 03/08/2022 10:23 am
tehdaspena
 tehdaspena

Alkaa olla tavattoman häiritsevää tuo Veitolan käytös, kun jokaiseen juttuun tyrkytetään väkisin tissi ja pimppi asioita aivan kuin ne olisivat itsestään selvyyksiä suomalaisille ihmisille. Poikkeavuus on aina poikkeavuutta, eikä siitä tule yrittää väkisin tehdä meille mitään tavanomaista. Minua häiritsee!

Julkaistu : 04/08/2022 6:03 pm

Jätä vastaus

Vieras nimimerkki

Email

Title *

Preview 0 Revisions Tallennettu
Jaa:

Tuoreimmat jutut

Foorumi

Gekkosen Foorumilla voit keskustella lähes mistä tahansa täysin Anonyymisti tai Rekisteröityneenä käyttäjänä.

Voit ottaa osaa keskusteluun Foorumilla ilman rekisteröitymistä, mutta rekisteröitymällä saat käyttöösi lisäominaisuuksia, yksilöllisen profiilin ja julkaisuoikeuden aloittaa uusia keskusteluita.

Tuoreimmat jutut