Uutiset

LuckyDinon Tervetuliaisbonus: Saat jopa 400 euroa bonusta sekä 100 ilmaiskierrosta!

Ilmoitukset
Tyhjennä

Sofian salaisuudet: Monacon luksus ei kelpaa Sofia Belórfille: "Kallista, mutta palvelu ei ole samalla tasolla"

30 Viestit
2 Users
0 Likes
628 Katsottu
Gekkonen
Gekkonen.net toimitus Admin
Ketjun aloittaja

Sofian salaisuudet -sarjasta ilmestyi tänään torstaina (11.8) kauden viimeinen jakso Discovery+ -palveluun. Päätösjakso jatkuu edellisestä jaksosta, jossa Sofia Belórf matkusti Monacoon tapaamaan "ex-poikaystäväänsä", Luke Wilsonia joka esitellään sarjassa kiinteistösijoittana. Gekkonen uutisoi viime perjantaina (5.8) ensimmäisenä Suomessa, että kyseisellä herralla on synkkä rikostausta ja miljoonavelat. Muun muassa brittilehti Daily Mail on uutisoinut Luken miljoonapetoksista, ja Wilsoniin viitataan…

Julkaistu : 11/08/2022 9:27 pm
Jossu
 Jossu

Jopa oli keksitty hyvä käsikirjoitus. Kyllä ihmettelen tuotantoyhtiön vastuuta, kuinka kehtaa kusettaa katsojia. Eihän tuota edes kukaan usko totena.
Kaveri on velkainen huijari, tiedoksi jos ette tiedä.

Julkaistu : 11/08/2022 10:45 pm
Pönttöööö
 Pönttöööö

Onneksi ohjelma loppui, en ole lunastanut katseluoikeutta, mutta some on pitänyt hyvin huolen tapahtumista. Nyt kyllä Blörön kannattais vastata kutsuun ja painella matkaan! Likaisen koiran ulkoiluttaminen (kennelpäivä :-o) olis ohi ja taas olis varaa kerran viikossa siivoojaan!

Julkaistu : 11/08/2022 11:16 pm
Tussukka
 Tussukka

Eikä tarvis kulkea aluspaita päällä, ehkä!

Julkaistu : 11/08/2022 11:17 pm

nasse-setä
 nasse-setä

kyllä , täyttä fuulaa...ihan kusetusta koko tarina ! Ja millähän tää velkainen , varasteleva ihgu luke sit elättäisi mun munacossa kaltaistaan lokkeri kokkeri härpäkettä...aivan yhtä tyhjä tasku valehteleva loinen ! aika tasokkaan näköinen pari , hikiset t-paidat , aluspaidat ja kusiset leggarit...nooh , makuja että pukeutumis tyylejä on tietysti tilanteen mukaan !

Julkaistu : 12/08/2022 4:29 am
Riitta
 Riitta

Nyt en enää tiedä itkeä vaiko nauraa. En kehtaisi esitellä taas yhtä rikollista huijaria ohjelmassani ja perään edelleen tuotantoyhtiön vastuuta. Tämä jakso kertoi lopullisesti Sofian älykkyyden tason. Monaco ei kelpaa Sofialle. Hah. Hah. Sinnehän ei tyhjätaskut edes pääse muuttamaan. Mutta tämä mies ja Sofia olisivat täydellinen pari. Siinäpä unelmien prinssi katiska prinsessalle.

Julkaistu : 12/08/2022 6:58 am
Kirsi
 Kirsi

Eikös se ollut ”koirapuisto”.
Kenneliin tuskin toi rakki pääsee juoksemaan vapaasti, voi tartuttaa vielä kennelin koiriin jonkun taudin.
Jiisus että ton jutut käy päivä päivältä hauskemmiksi ja tyhmemmäksi - ei voi kun nauraa sen jutuille:-) kyllä se on ihan pimee tyyppi.

Julkaistu : 12/08/2022 9:56 am
Peppi
 Peppi

Uuden ihmisen kanssa suhde. Ei siis tuntenut tätä Lukea ennen, vaan oli palkattu näyttelijä? Moukalle Monaco on kallis paikka ja blöröllähän ei ole mitään muuta kuin velkaa. Kumma kun muut ihmiset saavat hyvää palvelua siellä (minä myös), ja nettikin toimii hyvin. Lisää taas blörön valheita..

Julkaistu : 12/08/2022 11:23 am

Tuffi
 Tuffi

Nii - olivat puistossa ja Sonjan koira
oksenteli seuraavana aamuna. Panpistako
sai taudin. Soffi ei vaan kerro, vaikka
Panpi olisi miten kipee, madottaa pitää
säännöllisesti ja kynnet hoitaa. Hampaat ja
turkkikin vaativat hoitoa. - Ittee kyllä
puunataan joistain kohdista. Niin tympeää
Panpin tähden, (takkuläjä).

Julkaistu : 12/08/2022 11:29 am
Tarkkailija
 Tarkkailija

Kehuminen oli jo todella liikkaa katsojille. Hyi helvetti että oksetti. Mies muka ollut ilman naista neljä vuotta ja odottanut Sofiaa, valetta jota ei täysjärkinen ihminen edes usko. Nyt heitti kyllä yli ja pahasti. Sarja lopetettava. Miksi tuotantoyhtiö kehtaa tälläistä valetta esittää.

Julkaistu : 12/08/2022 1:07 pm
sonni
 sonni

Kuin myös , palvelu ollut ystävällistä ja avuliasta aina kun olen Monacossa piipahdellut . Nettikin on toiminut moitteettomasti kaikilla laitteillani....toi lokki ei nyt vaan tajua että palvelun ystävällisyys ja kaikin puolin auttaminen on ihan siitä kiinni miten sä itse käyttäydyt . Monacossa ei tollasen turhakkeeen kannata nokka pystyssä vaatia kuulitteko mulle ! Siellä oikeasti asuu ja on nähtykkin pikkasen suurempia staroja kuin joku valehteleva katiska pummi mun omasta pikku televisiostaan , tai sit hölmöt Monacolaiset ei olleet nähneet lorton valheet sarja kun ei siellä netti pelaa...!

Julkaistu : 12/08/2022 1:55 pm
Nipa
 Nipa

Oli niin hyvä sarja. Laitoin Discoverylle ja Solarille viestiä, että tehkää kolmaskin tuotantokausi❤️❤️❤️

Julkaistu : 12/08/2022 5:26 pm

Riitta
 Riitta

Seiska jo yrittää tehdä tästä miehestä puhtaan pulmusen. Ei tuon kanssa kukaan järkevä ja rehellinen mies ole. Stefu parka oli täysin vietävissä ja oli menettää järkensä sekä omaisuutensa.

Julkaistu : 12/08/2022 6:36 pm
Liisa
 Liisa

Siinä sitä tarjottiin yksinkertaisen pummin loppunäytelmä, mitään ei jäänyt,kun Stefua ja Nikoa ei ole tarjoamassa.
Sofia kyllä rahastaisi vain kaikkia, jos pystyisi.
Hikikainalo Lukella ei ole mitään mitä antaa.
Monaco on yhtä kallispaikka molemmille parteille.Kuka uskoo noin yksinkertaisen ihmisen logiikkaa asioista selityksineen.Heh mitä selityksiä Monacosta.
Solar filmi tarjoaa kuraa...

Julkaistu : 13/08/2022 1:54 pm
Uudet selitykset
 Uudet selitykset

Joko sä sait. Tuntuu vähän siltä että, olet ja luvannut Sofialle täällä kehua häntä.

Julkaistu : 13/08/2022 5:32 pm
Mila
 Mila

Nyt oli kyllä niin lennokasta settiä että liitää ihan omassa luokassaan jopa Sofian mittapuulla. Jos noissa Luken puheissa olisi edes totuuden ripaustakaan niin tokihan Sofia pitäisi uudesta, rikkaasta elättäjästä kiinni tekokynsin ja hampain.

Julkaistu : 15/08/2022 5:52 am

Kuuluuko sulle..
 Kuuluuko sulle..

Tässäpä tämä tulikin tiivistettynä. Sofian suurimmat haaveet. "Joku mies ostaisi mulle Monacosta kymmenien miljoonien kämpän. Ja sitten vielä Helsingissä vois olla yks city kämppä. Ja ehkä myös levillä mökki. Ja tottakai mun toisessa kotimaassa Morocossa. Että sieltähän mä niin ku oon lähtöisin. Tai ainekin käynyt kerran. Sit niin ku oma draiveri pitää olla. Ja tän miehen pitää siis palvoo mua. Et kokoajan lahjoja ja matkoja. Ja yhteen muutetaan sitten heti. Ja mielellään sormuksen laitat jo postissa tulemaan. Ja sit lapsi sillä pitää olla mulle tottakai myös."

Tulee mieleen lapsi joka ennen joulua merkkailee rasteja lelukirjaan että mitä haluaa joululahjaksi. On selvää että tämä on Sofian "käsikirjoitus" sarjaan. Mahtanut olla tuottajan ilme näkemisen arvoinen kun Sofia on lampsinut palkkuun satuilemaan.

Jakso yksi: Niko niin kuin rakastas mua vielä niinku tosi paljon. Että meillä olisi niinku tosi hyvät välit.

Jakso kaksi: ni Stefu niinku rakastas mua tosi paljon. Että se niinku palvoisi mua. Et sit just kaikkii lahjoja pitää olla rekvisiitaksi.

Jakso kolme: et sit mul vois olla niinku joku jääkiekkoilija joka palvoo mua.

Jakso neljä: Nii sit se Kardashianin exä ni se voisi palvoa mua.

Jakso viisi: ja sit mun Lontoo ajoilta... ai niin.. Ei kun.. Ei ehkä sittenkään.. Että jos mulla olisi leikisti ollut tällänen juttu. Et mun mielestä olisi aika hauska. Ni siellähän siis olisi voinut olla tällänen tyyppi. Että se on koko elämän mua venaillu miljoonien kanssa. Ja katsonut mulle jo Monacosta kämpän ja sormuksen. Ja sit sillä ei oo ollut ketään muita tänä aikana kun se niin rakastaa mua... Ja sit se on mua varten tehnyt lapsenkin---->>>>mut siis ketään sillä ei oo ollut....

Julkaistu : 16/08/2022 11:52 pm
Riitta
 Riitta

Tää oli niin hyvä. Just niin kuin Sofian suusta.

Julkaistu : 17/08/2022 1:36 am
Riitta
 Riitta

Nipa onkin oikea vitsiniekka.

Julkaistu : 17/08/2022 1:38 am
sonni
 sonni

samaa mieltä , ihan parasta tekstiä !!!

Julkaistu : 17/08/2022 5:17 am

Jossu
 Jossu

Voi tyttö (32 v.) ressu kun on tehnyt itsestään naurettavan suomalaisten silmissä. Eiköhän sukulaiset jo häpee.

Julkaistu : 17/08/2022 10:44 am
Kuuluuko sulle..
 Kuuluuko sulle..

Thanks.

Julkaistu : 17/08/2022 5:39 pm
Et sillai!
 Et sillai!

Niillä monacolaisilla on kuule "pikkuisen" tasokkaampaakin ja mielenkiintoisempaakin tekemistä kuin syynätä jonkun pikku lorton roskaohjelmaa netistä tai mistä sitä roskaa sitten tuleekin. Pelaa niillä netti tai ei. Voi Jeesus millaista porukkaa täällä liikkuu.

Julkaistu : 19/08/2022 2:06 am
Marko
 Marko

No ei muuta kun sinne Ylivieskan yksiöön asumaan äitinsä kanssa. Sinne tämä ihminen kuuluu.88

Julkaistu : 19/08/2022 9:31 am

Marko
 Marko

Ei nyt enää niin tyttökään. Aikuinen nainen, Keski ikä kolkuttelee jo.

Julkaistu : 19/08/2022 9:33 am
Tarkkailija
 Tarkkailija

Eipä olekaan enää ylläys, että Sofia häippäsi julkisuudesta. Nyt kyllä taitaa ensimmäisen kerran muijaa todella hävettää.

Julkaistu : 20/08/2022 2:37 pm
Jossu
 Jossu

Sofia haukkuu Monacon palvelun tasoa. Voi helvetti, ei itse edes maksanut matkaansa ja kehtaa vielä haukkua palvelun tasoa. Saiko muka Ylivieskassa parempaa. Kuinka kehtaa!!!

Julkaistu : 25/08/2022 9:53 am
Tarkkailija
 Tarkkailija

Eikö voi jo alkaa miettiä mitä suustaan äästää.

Julkaistu : 25/08/2022 9:57 am

Tuffi
 Tuffi

Niin, Ylivieskaan vaan, kun 'muutamaa ulko-
maan matkaa' ei sitten kesällä ollutkaan.
PUUTTUIKO maksaja? - Talveksi tarvitsee
vaaterekin, oman maininnan mukaan. Ei
kait ulkomailla mitään vaaterekkejä bikineille
tarvitse. - Bikinit vaan laukkuun ja aurinko-
maahan täältä kylmän talven tieltä...

Julkaistu : 25/08/2022 7:22 pm
Tussukka
 Tussukka

Ei taida osata edes hävetä. Toivottavasti totuus iskee nyt neidin naamalle, kun iso lompakko on pois ja pitäis pärjätä ihan omillaan. Eipä oo näkynyt kesän matkustelua ja muuta höpöä.

Julkaistu : 26/08/2022 6:48 pm

Jätä vastaus

Vieras nimimerkki

Email

Title *

Preview 0 Revisions Tallennettu
Jaa:

Tuoreimmat jutut

Foorumi

Gekkosen Foorumilla voit keskustella lähes mistä tahansa täysin Anonyymisti tai Rekisteröityneenä käyttäjänä.

Voit ottaa osaa keskusteluun Foorumilla ilman rekisteröitymistä, mutta rekisteröitymällä saat käyttöösi lisäominaisuuksia, yksilöllisen profiilin ja julkaisuoikeuden aloittaa uusia keskusteluita.

Tuoreimmat jutut