Sofia Belórf paljastaa tehneensä abortin: "Sanoin vain, etten halua vauvaa"

Viestit: 237
Gekkonen.net toimitus Admin
Ketjun aloittaja
 

Kohujulkkis Sofia Belórf, 32, paljastaa uudessa podcastissaan Alaston – Sofia Belórf tehneensä nuorena abortin. Belórf tuli raskaaksi 22-vuotiaana, jolloin hän oli naimisissa tosi-tv-tähti Niko Nousiaisen kanssa. Sofia kertoo aborttipäätöksen olleen helppo. – Mä olin liian nuori, kysyin Nikonkin mielipidettä eikä hänkään vastustellut, Sofia toteaa Kristiina Komulaiselle podcastissa. Sofia yllättyi kun abortti ei hoitunutkaan käden käänteessä,…

 
Julkaistu : 30/08/2022 11:34 am
Viestit: 6
 

On se tyhmä kun kaiken rahasta kertoo, jos nyt edes on totta. Ja kumma kun ei osannut ehkäisyä käyttää. Tyhmä mikä tyhmä

 
Julkaistu : 30/08/2022 12:54 pm
Viestit: 4
 

Tuskin lienee ollut ainoa kerta, kun noin kevyesti ottaa.

 
Julkaistu : 30/08/2022 1:20 pm
Viestit: 97
 

kerankin olisi saanut jotain just niin mun omaa...mut ei tää tantta huolinut kun ei ollut tota ööh just mun juttu ja tolleen ! tosta vaan sikiö roskiin ja skumpan kautta dinnerille...huh huh ! kaikenlaisia loisia täällä pyöriikin ja kehtaavat jaella pikku pennosista noita stoorejaan manin himoissaan julkisuuteen... mut eiköhön toikin juttu osoittaudu vielä valheeksi , kuten muutkin ton "älykön" totuudet !

 
Julkaistu : 30/08/2022 2:25 pm
Viestit: 103
 

Soffin puheet on veteen piirretty viiva.
Ei ole uskottavaa, onko tehty yksi, kym-
menen tai ei yhtään aborttia. Rahan kiil-
to silmissä keksii juttuja, joita kukaan ei
usko. Kehtaapi vielä kiitellä 'seuraajia'.
'Ystävät' matkustelee koti- ja ulkomail-
la. Soffi reppana ramppaa Töölön ja
keskustan väliä - matka sekin tietty on,
kun ei ole varaa muuhunkaan...

 
Julkaistu : 30/08/2022 2:36 pm




Viestit: 135
 

Kyllä on keinot naikkosella elättää itsensä. Parempi kun olis jo hiljaa ja häipyis julkisuudesta. Eikö kukaan tarjoa leidille työtä kun on otettava noin sairaat keinot rahan hankkimiseen. Hyi helvetti mikä ihminen.

 
Julkaistu : 30/08/2022 3:15 pm
Viestit: 75
 

Melkein sanasta sanaan Martinalta kopioitu tekstI. Kuinka se KEHTAA? Ei kauaa kestänyt kun oli jo Martinan alkuperäinen haastattelu julki. Onko edes ollut raskaana. Valehtelee niin paljon ja uskoo omiin valheisiinsa. blörön Martina-kateus/viha saa yhä enemmän sairaita piirteitä...

 
Julkaistu : 30/08/2022 3:35 pm
Viestit: 55
 

Tuskin on ollut raskaana, mutta jos on niin taisipa olla lapselle parempi. Hän on ollut omien sanojensa mukaan 22 v, eli ei enää mikään nuori. En usko, että tuollaisesta ihmisestä olisi äidiksi.... tai jos olis niin Tukiaismallia taatusti

 
Julkaistu : 30/08/2022 4:03 pm
Viestit: 135
 

Totta joka sana. Sofia on helvetin sairaan kateellinen Martinalle. Nyt on kyllä jo ajanut itsäntä ja pahasti nurkkaan. Luuleeko tyhmä Sofia noilla haukkumisilla saada muka elämänsä kuntoon. Ei, painuu vaan yhä alemmaksi. Itse on elämänsä pilannut.

 
Julkaistu : 30/08/2022 6:29 pm
Viestit: 21
 

Tän Sofian jutut kuuluu sairailta.
Ruotii kaikkien ihmisten elämää ,jotka ovat olleet hänen kanssaan tekemisissä,Nämä muut ihmiset menee eteenpäin elämässä ja elää uutta elämän vaihetta.Mutta Sofia jauhaa kaikkea vanhaa shittiä muista. Tekee rahaa tällä kaikella asialla vaikka ne ei pidä edes paikkansa. Martinalle tosi katkera tyyppi.Tyypillinen narsisti Sofia.

 
Julkaistu : 30/08/2022 6:31 pm




Viestit: 55
 

Sietää ollakin kateellinen Martinalle. Martina on sentään tehnyt ja tekee edelleen paljon työtä toisin kun tuo luikki, joka ei tee muuta kun ihailee itseään ja muovikuortaan. Aina elänyt miesten siivellä, eikä tuollaista kukaan edes ota töihin. Ei edes mitään ammattia, liekö peruskoulua saanut läpi, epäilen. Äänikin on kun rastaalla. Varmasti on kateellinen Martinalle myös lapsista. Ei tuollaisesta äidiksi edes olisi tai samanlainen kun Tukiainen.

 
Julkaistu : 30/08/2022 6:46 pm
Viestit: 192
 

Sitä tässä pohdin että .. Sofia voitti miss Helsinki kisan 2010, jolloin oli 20-vuotias. Ja alkoi seurustella Niko Nousiaisen kanssa. Meni naimisiin Niko Nousiaisen kanssa 2012, eli 22-vuotiaana! Samana kesänä (2012) Sofian sanojen mukaan Stefan rakastui häneen Martinan ja Stefun vauvakutsuilla. Tuohon aikaan Sofian sanojen mukaan Stefan vain kyseli tekstiviestinä mitä kuuluu? Ja nyt kymmenen vuotta myöhemmin Sofia muistikin podcastissa että kävivät myös yksillä treffeillä Stefanin kanssa. Siis samana kesänä kun meni naimisiin Niko Nousiaisen kanssa. Mitähän treffit pitivät sisällään? Ja kumpi olisi todellisuudessa ollut isä? Eli onko tässä abortin oikea syy? Vai haaveileeko Sofia jälleen jonkun muun menneisyydestä?

 
Julkaistu : 30/08/2022 10:33 pm
Viestit: 135
 

Niko N taisi olla liian köyhä mies Sofian lapsen isäksi? Itsehän Sofia on kertonut, että elämä oli hänen kanssaan liian tylsää. Kaikkia kehtaa puhua julkisuuteen. Kannattaisi vähän ajatella kuinka loukkaa toista. Mutta kun minä, minä on täydellinen narsisti ihminen.

 
Julkaistu : 02/09/2022 12:29 pm
Viestit: 135
 

Ei noin helpolla saa aborttia, että sanoo vaan "en halua lasta". Kyllä siinä tehdään enemmänkin keskusteluja ja oli vielä naimisissa. No jos Sofia saa kun on niin kaunis, minä itse ja sitten vasta muut. Oliko liian köyhälle miehelle raskaana.

 
Julkaistu : 04/09/2022 1:29 pm
 Anna
Viestit: 41
 

Narsisti blörö taitaa seota kun ei oo elättäjää eikä ystäviä.yksinään ihailee itteensä ja keksii lisää valheita.

 
Julkaistu : 07/09/2022 10:22 am




 Anna
Viestit: 41
 

Olis huolehtinut ehkäisyn jos naimisissakin vielä eikä halua lasta.todistaa vaan lisää kuinka tyhmä on ollut jo silloin.

 
Julkaistu : 07/09/2022 10:25 am
Viestit: 103
 

Olikohan Niko lapsen isä?

 
Julkaistu : 07/09/2022 3:05 pm
Viestit: 75
 

Jos edes oli raskaana.... Mutta kun Martina... blörön tunne-elämässä on jotain pahasti vialla. Kateellinen luuseri.

 
Julkaistu : 03/10/2022 8:40 am

Jätä vastaus

Vieras nimimerkki

Email

Title *

Preview 0 Revisions Tallennettu

Tuoreimmat jutut

Tuoreimmat jutut