Oho! Sanna Marinista leviää netissä uusi skandaalivideo! Tanssii ja halailee yökerhossa vieraan miehen kanssa! – "Mitähän aviomies Markus Räikkönen ajattelee tästä?"

Viestit: 237
Gekkonen.net toimitus Admin
Ketjun aloittaja
 

Bilekohun keskellä olevan pääministeri Sanna Marinin tilanne ei näytä helpottuvan. Aiemmin sosiaalisessa mediassa levisi biletysvideo, jossa selvästi päihtynyt pääministeri tanssii ja laulaa julkkiskavereidensa kanssa ykstyisasunnossa. Tänään netissä on lähtenyt kiertämään helsinkiläisessä yökerhossa kuvattu video, jossa Marin tanssii tuntemattoman miehen kanssa läheisissä tunnelmissa. Mies antaa bileministerille myös kaulasuudelmia. Monien ihmisten mieleen juolahtaa nyt kysymys, joka on:…

 
Julkaistu : 19/08/2022 1:52 pm
 Eiju
Viestit: 7
 

Pääministeri Marin. Onko arvollenne sopivaa Juoda pää täyteen. Työajalla! Olen seurannut kaljotteluasi ja sinuna hakisin apua A...kerhosta ajoissa. Sinulla on geeneissäkin jo isäsi alkoholi ongelma riski. Et hyväksynyt ISäsi juomista. Miksi itse Pääministerinä juot humaalaan itsesi , käyttäydyt humalaisen tyhmästi. Sinullahan on lapsikin . Vaikka hän nyt ei ymmärrä juomistasi niin kyllä tulee tietään. Miksi ? Ja heijastuuhan tollainen perheeläämään myös ? Ja kärsii Pääministerin työsikin. Absolut kärsii ! Jos vaihtelua haluat työajallasi niin mene auttaan vanhuksia tai sairaalaan auttaan, väsyneitä työssään. On vaihtelua , pilettämiseesi. Leiman Häneen lyönnyt jo tollainen elämä. ! Muuten en välittäisi mutta kun on pääministeri niin tasoa vaatisi. Joku puoltaa että Kekkonenkin, mutta eikö voisi olla parempi Ja viksumpi kuin muut ????

 
Julkaistu : 19/08/2022 2:59 pm
Viestit: 10
 

Pääministerin ei todellakaan kuulu käyttäytyä noin. Hän ei ymmärä tai ei halua ymmärtää, että on pääministeri 24/7. Aamupala kohun aikaan kyllä kertoi olevansa 24/7 pm ja ei ehdi kaupassa käydä. Nyt asia onkin toisin.

Oli ylpeä, kopea ja ylimielinen tänään haastattelussa. Mitään ei myönnä tai ei muista. Odotin edes anteeksipyyntöä tai pahoittelua aiheuttamastaan vahingosta Suomen imagolle. Ei kuulunut, pahoittelee vaan videon julki tuloa. Eli sama meno jatkuu. Hänen mielestään hän saa bilettää ja olla päihtyneenä työajalla. Ja tämä sallitaan vain siksi, että hän on nuori ja nainen. Mies olisi jo saanut lähteä.

 
Julkaistu : 19/08/2022 6:14 pm
Viestit: 126
 

Silloin on jo paha malli, kun ei tunnista tai myönnä alkoholiongelmaansa. Saattaapi olla, ettei kaikki pääty hyvin vaikka taas saa kaiken anteeksi.
Ei muuta kuin uutta kohua kohti.
Jokohan ilmoitti verottajalle saamansa lahjukset?

 
Julkaistu : 19/08/2022 6:41 pm
 Eiju
Viestit: 7
 

Huomaahan sen jo että jotain pahasti on hänessä vialla? Itse ei huomaa sitä. Hänen puolustajatkaan ei huomaa että huono asia että puolustavat häntä ? Juomista! Eihän tollainen Pääministerin elämä ole normaalia . ? Luulisi kun paljon joutuu oleen erossa lapsestaankin töiden puolesta, niin se olisi tärkein asia vapaalla. Itse kun on valittanut kun pitäisi aika enempi olla lapselle. ? Eikä juoda päätä täyteen. Tätä en sano pahalla mutta Pääministeri niin miten pystyy Suomen asioita hoitaan.? Kun ei itse edes pysty hallitseen itseään. Pääministerin arvoisessa virassa. En halua olla vanhanaikainen mutta tasoa pitää Pääministerillä olla ? Eikä puolustajien sanoa , no muutkin juoneet ? Minä tykkään että Aina voi olla parempi kuin muut? Yrittää ainakin. Marin, tarkistahan rehellisesti itseäsi ja katso peiliin niin mitä näet? Keskity miettiin? Ole myös itsellesi rehellinen. Jos et ole itsellesi rehellinen et voi olla muillekkaan. Pääministeri? Jolta vaaditaan paljon enemmän kuin muilts. Se on jo tiedossa viran hyväksyessä.

 
Julkaistu : 20/08/2022 9:10 am




Viestit: 55
 

Se on just näin. Veri on vettä sakeampaa. Sillehän ei mitään voi, mutta Sanna on myös aivan isänsä näköinenkin.

 
Julkaistu : 20/08/2022 10:07 am
Viestit: 55
 

Ajatelkaapa meidän. Presidentti Nìnistöä ja rouva Jenni Haukiota. Varmasti kaikki vapaa aika omistetaan pikku Aarolle. Taitaapi olla saman ikäinen kun Marinin tyttö.

 
Julkaistu : 20/08/2022 10:16 am
Viestit: 1
 

Silloin kun ihmisellä häviää kontrolli käyttäytymisen suhteen, voi olla että jotain pielessä. Luulisi että perheellisenä haluaisi viettää aikaa perheen kanssa, eikä jatkuvasti bilettää kavereiden kanssa. Tietenkin on varmaan kiva nähdä kavereita joskus. Huumeet ei varmaankaan enää näy jos on ottanut 2 viikkoa sitten. Estot olivat täysin hävinneet.

 
Julkaistu : 20/08/2022 10:20 am
Viestit: 2
 

Kusipäät mollaa Sanna Marinia, ajojahti aina vaan jatkuu, kateelliset vauhdissa

 
Julkaistu : 20/08/2022 10:21 am
Viestit: 2
 

Onko teillä arvon tuomarit promillemittarit, juoda pää täyteen, ettekö tajua kuinka noita muokataan, aika idiootti on joka lähtee tohon mukaan, Sanna Marinin suosiota yritetään alas keinolla millä hyvänsä. Miettikää ihan itse itseksenne. Jooko

 
Julkaistu : 20/08/2022 10:23 am




Viestit: 2
 

Lapatossu koko mies. Hänetkin on häpäistä koko kansan silmissä. Onneks lapsi vielä nii pieni että kaverit ei pääse kiusaa. Tämä on järkyttävää katseltavaa.

 
Julkaistu : 20/08/2022 12:58 pm
Viestit: 2
 

No höpö höpö. Videot puhuu puolestaan.Tähän ei salaliitto teoriaa tarvita. Kaikki näkyy mustaa valkealla. Törkeää, kansalaisten pilkkaa musta jota asiaa ei voi millään tekosyyllä puolustella. EROA heti

 
Julkaistu : 20/08/2022 2:10 pm
Viestit: 55
 

Niin, huumeet poistuu 1-3 vuorokauden kuluttua. Ei siis näy enää 10 vuorokauden kuluttua takuuvarmasti.

 
Julkaistu : 20/08/2022 5:25 pm
Viestit: 126
 

Ai sinun mielestäsi pääministeri saa olla voimakkaasti päihtyneenä virka-aikana. Ei ollut lomalla, ei ollut sijaista. Luepa mitä virkavalassa sanotaan ja käsikirjassa. Pääministerin on vapaa-aikanaankin oltava päätös- ja toinintakykyinen.

Vapaa-ajalla tehköön mitä tykkää. Sitä ei kukaan moiti tai arvostele. Typerää vedota kateuskorttiin. Itse olen lakeja noudattava kansalainen, odotan sitä myös pääministeriltä. Video ja miesten kanssa kiehnääminen ovat pikku juttuja vaikka haistattaakin paskat ystävineen meille. Sinullekin.
Mutta päihtymys virka-aikana on vakava asia. Jokainen järkevä ihminen on huolissaan pääministeristä. Samanlaiset tai punaisten lasien läpi katsovat eivät nyt näe vakavaa asiaa ja ongelmaa.Pääministerin ystäväporukkakin on hänelle haitaksi. Haluaa silti jatkaa juhlimista heidän kanssaan.

Ja kiitos vaan kusipää nimittelystä. Minä en kyllä moittinut vaan kerroin totuuksia. Faktaa.

 
Julkaistu : 20/08/2022 8:53 pm
Viestit: 1
 

Ei taida muistaa kuinka kotimatka sujui, millä kulkupelillä, ei antanut vastausta. Kova ja uhmakas oli toimittajille. Ääni oli hillumisen jälkeen käheä ja muutenkin pärstästä näki mitä on touhuiltu.
Aika innostuneen ja ihastuneen oloinen oli Olavin käsivarsilla.

 
Julkaistu : 20/08/2022 11:29 pm




Viestit: 192
 

Nämä kateelliset kun ovat Sannan palkanmaksajia. Tämä kateuskortti kiinnostaa kyllä kovasti. Mistä olemme kateellisia? Viinan juonnista? Eikö tuo ole aika paksua? Sanna oli virka-ajalla. Mitä tapahtuu jos ihmiset alkavat ottamaan pääministeristä mallia? Kun tässä ei mitään lakeja ministerin mukaan rikottu. Niin maanantai aamuna sitten joka iikka ympäri päissään töihin. Näin se maailma pyörii. Eikö?

 
Julkaistu : 21/08/2022 12:06 am
Viestit: 1
 

Alkaa olemaan kulttimaisia piirteitä Marinin puolustajien käytöksessä. Ei uskotaan mitään pahaa suuresta johtajattaresta. Kaikki mitä hän tekee, on vain puhdasta ja hyvää.

 
Julkaistu : 21/08/2022 12:19 pm
 Anna
Viestit: 41
 

Toi häpäsee koko suomen maineen.Maailmalla luullaan kohta että suomalaiset naiset on hälläväliä hupakkoja niinkun että ei sen väljä kuka mua imee kaulaan jne.

 
Julkaistu : 22/08/2022 9:21 am
Viestit: 126
 

Ei ihan leikin asia, jos Supoa jo mietitään asiaa tutkimaan. Eikö hälytyskellot yhtään soi?

 
Julkaistu : 22/08/2022 12:01 pm
 Joo
Viestit: 1
 

Ei tää ole uusi video. Tää sama video pyörinyt jo hetken, jossa tanssii Olavi Uusivirran kanssa.

 
Julkaistu : 22/08/2022 12:51 pm




Viestit: 1
 

Muokattu kuva.... Joo tämä kyllä käy keltä vain. Voisitta jo lopettaa. Hävytöntä hommaa.

 
Julkaistu : 08/12/2022 10:02 am

Jätä vastaus

Vieras nimimerkki

Email

Title *

Preview 0 Revisions Tallennettu

Tuoreimmat jutut

Tuoreimmat jutut